Elevarbeid

Ved de yrkesfaglige studieretningene er praksis en viktig del av opplæringen. Praksisen gjennomføres som utplassering i bedrift eller i spesialtilpassede praksislokaler i skolebygget. Praksis på skolen driftes ofte som egen bedrift, der du er velkommen som kunde.

På Jåttå har vi elevbedrifter innen restaurant og matfag, samt hudpleie og fotterapi. Bygg- og anleggsteknikk og tilrettelagt avdeling har elevarbeid/-utsalg periodevis gjennom skoleåret.

Jåttå mat & sånt

Vår restaurant der elevene produserer og serverer lunsj mellom klokken 11.00 og 13.00 utvalgte ukedager i skoleåret. For å være sikret plass i restauranten bør du forhåndsreservere bord. Kontakt oss på epost: jaattaa.matogsaant@gmail.com

Jåttå mat & sånt på instagram

Jåttå hudpleie og fotterapi

Vi har både hudpleie -og fotterapiklinikk. Resepsjonen har åpent for salg av produkter/gavekort og timebestilling mandag, tirsdag og torsdag kl. 09:00-11:30 og 12:15-14:00.

Kontakt oss på tlf. 51 92 13 11 eller via facebook.

Jåttå hudpleie på facebook  Jåttå fotterapi på facebook

Bygg- og anleggsteknikk

Kontaktperson for oppdrag er avdelingsleder: trond.kjetil.egeland@skole.rogfk.no

Tilrettelagt avdeling

Stand med utsalg fra kunst- og håndverksproduksjon på arrangementer i regi av skolen.