Nye nettsider

Klasserom - Klikk for stort bildeVelkommen til våre nye nettsider! Vi håper at nytt design og ny struktur faller i smak, og at det blir enklere å finne relevant innhold og holde seg oppdatert.

Hva er nytt?

Vi tar det mest åpenbare først.

Forsidedesignet har fått en solid overhaling og sidene er blitt mer tidsriktige. På forsiden vil du se større bilder, tydeligere titler og mer luft. Det er laget flere nye innganger til innholdet og et tydelig søkefelt med god søkefunksjonalitet. Alt for å gjøre det lettere for deg som bruker å finne det du leter etter.

Den bærende ideen i utviklingen har vært å sette brukeren i sentrum, og målet har vært å lage nettsider som oppleves som nyttige og relevante for alle.

I tillegg har nettsidene våre, med forside, artikler og tjenester, fått nytt og friskt utseende. Nettsidene er bygget opp på ny, helt fra bunnen av. Alt du ser, og mye du ikke ser, er altså nytt. Dette er den største restruktureringen vi har gjort på mange, mange år! Og vi er nå enda bedre rustet til å møte fremtiden vi har foran oss.

Hva betyr det for deg?

Vel, forhåpentligvis ikke så altfor mye.

Sidene vil laste raskere og sikrere enn før. Og du bør finne fram til oppdatert og riktig innhold på en enklere måte. Nettsidene vil også fungere mye bedre på mobil enn tidligere!